hotel awards 2022

FAQ

Jak daleko je hotel od lyžařského areálu?

Hotel je od lyžařského areálu vzdálen cca 2km. Naše hosty však vozíme zdarma vlastním SKIBUSEM od hotelu přímo až na sjezdové tratě. Rovněž dopravu zpět zajišťujeme tímto skibusem. Pro méně náročné je k dispozici vlastní hotelová sjezdovka s umělým zasněžováním.


Jak často jezdí skibus?

Vzhledem k tomu, že náš skibus jezdí POUZE pro hosty hotelu, je k dispozici, vyjma krátkých přestávek v poledne a navečer, prakticky po celý den. Interval odjezdů je cca 20 minut.


Jaký je rozdíl mezi parkováním v garážích a parkovacích stáních?

Ani v jednom případě nebudete platit parkovné na veřejném parkovišti. Při parkování na parkovacím  stání je k dispozici venkovní místo vyhrazené pro náš hotel. Při parkování v garáži je Vaše auto chráněno před mrazem, sněhem a kolemjdoucími.


Jak daleko jsou garáže od hotelu?

Garáže jsou od hotelu vzdáleny cca 300m. Při příjezdu i odjezdu Vás však dopravíme i s Vašimi zavazadly až k hotelu. Jakmile dorazíte ke garážím, volejte prosím hotelové číslo +420 499 896 273.


Kdo má do garáží přístup?

Garáže jsou samostatně uzamykatelné a navíc ovládané dálkovým ovládáním. Přístup do každé garáže má pouze správce hotelu a vy.


Dostanu se vlastním vozem na hotel?

Bohužel ne. Hotel se nachází ve II. ochranném pásmu Krkonošského národního parku a vjezd je proto povolen pouze na zvláštní povolení. Navíc v zimních měsících nedovolují sněhové podmínky příjezd často ani terénním vozům.


Jak se dostanu do Pece pod Sněžkou?

Spojení z většiny míst v ČR do Pece pod Sněžkou je možné autem nebo autobusem. Jízdní řády autobusů naleznete na webu idos.cz  a cestu autem pohodlně naleznete např. podle Google maps nebo Mapy.cz ve svém mobilu.


Můžu si vzít s sebou domácího mazlíčka?

Domácí zvíře si samozřejmě vzít můžete, akceptujeme však pouze kočky a psi menší velikosti. Poplatek za psa/kočku viz ceník. Zároveň upozorňujeme, že pes ani kočka nejsou povoleny v restauraci v době snídaní a večeří.


Lze zakoupit pobyt pouze se snídaní?

Vzhledem k tomu, že jsme pyšni na naši kuchyň a kulinářské umění našeho kuchaře, pobyty pouze se snídaní neposkytujeme. Navíc večeře je nově rautová, cca. 25 druhů jídla.


Jak zaplatit zálohu?

Zálohu lze zaplatit několika způsoby:
- převodem z bankovního účtu na účet hotelu v MONETA Money bank (nejjednodušší a nejrychlejší varianta)
- složením prostředků na pobočce MONETA Money Bank ve prospěch účtu hotelu
- zaslání peněz prostřednictvím složenky na České poště


Jaké jsou storno poplatky?

V případě stornování pobytu 61 a více dnů před příjezdem, neúčtujeme žádný poplatek.
V případě stornování pobytu 31 - 60 dnů před příjezdem, účtujeme 20% poplatek.
V případě stornování pobytu 15 - 30 dnů před příjezdem, účtujeme 50% poplatek.
V případě stornování pobytu 14 dnů a méně před příjezdem, účtujeme 100% poplatek.

Odebírání novinek

Chcete-li dostávat informace o novinkách na svůj e-mail, vyplňte svou e-mailovou adresu.

Pokud jste člověk, nevyplňujte

Sečtěte a zaokrouhlete (10.3 + 31.5) *

Nahoru